اداره امور مالی

اداره امور مالی

 

•    انجام کلیه امور مالی طبق مقررات.
•    دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی.
•    تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافتها، پرداختها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتراعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذیربط.
•    رسیدگی به اسناد و سیستمهای حقوق و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات.
•    وصول و ایصال مطالبات از اشخاص و موسسات بر اساس مقررات و اسناد قراردادهای موجود.
•    نظارت و کنترل سیستمهای مالی.
•    همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی.
•    نگهداری و تنظیم اسناد مالی.
•    رسیدگی به اسناد مالی از حیث تطابق مقررات و آئین نامه های مالی.
•    نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از آن.
•    اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آئین نامه های اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها.
•    تهیه و تنظیم گزارشهای عملکرد مالی.