اداره امور مالی
اداره امور مالی
• انجام کلیه امور مالی طبق مقررات.
• دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی.
• تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافتها، پرداختها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتراعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذیربط.
• رسیدگی به اسناد و سیستمهای حقوق و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات.
• وصول و ایصال مطالبات از اشخاص و موسسات بر اساس مقررات و اسناد قراردادهای موجود.
• نظارت و کنترل سیستمهای مالی.
• همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی.
• نگهداری و تنظیم اسناد مالی.
• رسیدگی به اسناد مالی از حیث تطابق مقررات و آئین نامه های مالی.
• نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از آن.
• اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آئین نامه های اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها.
• تهیه و تنظیم گزارشهای عملکرد مالی.