بخشنامه ارتقاء رتبه شغلی کارکنان غیر هیات علمی

۱۴ اسفند ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۰ کد : ۴۶۳۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۵۵
راه اندازی فرآیند بررسی پرونده‌های ارتقا از طریق سامانه جامع اداری مالی، برای همکارانی که موفق به ثبت درخواست نشده‌اند
بخشنامه ارتقاء رتبه شغلی کارکنان غیر هیات علمی

پیرو بخشنامه شماره 155/301309 مورخ 1403/11/15 مدیریت محترم منابع انسانی دانشگاه و با توجه به راه اندازی فرآیند بررسی پرونده‌های ارتقا از طریق سامانه جامع اداری مالی، خواهشمند است؛ همکاران محترمی که تاکنون بررسی ارتقاء رتبه آنان به صورت فیزیکی انجام نشده است در صورت دارا بودن شرایط کسب رتبه بالاتر، درخواست خود را در سامانه جامع اداری مالی به آدرس https://hrs.ut.ac.ir ثبت نمایند.

اعضای واجد شرایط تحصیلی و تجربی، در صورت کسب حد نصاب لازم از عوامل ارتقا مندرج در جدول ۳ (شیوه نامه ارتقا) با تصویب هیئت اجرایی دانشگاه به رتبه بالاتر ارتقا می‌یابند، مشروط به اینکه میانگین امتیازات مربوط به ارزیابی سه سال منتهی به تقاضای رتبه عضو، به ترتیب برای رتبه‌های مهارتی، سه، دو، یک و ممتاز از ۹۰،۸۵،۸۰،۷۵ و ۹۵ درصد کمتر نباشد.

در ثبت درخواست ارتقا، رتبه شغلی رعایت موارد ذیل الزامی می‌باشد:

همکاران محترم ابتدا می‌بایست؛ مستندات مربوط به رتبه شغلی، اعم از احکام مدیریتی انشایی، عضویت درکمیته‌ها، ارائه پیشنهاد نو و ابتکاری، اکتشافات، اختراعات و کارهای هنری، مقالات علمی، تألیف و ترجمه کتاب، طرح‌های پژوهشی و مطالعاتی، گزارش‌های موردی، لوح تقدیر و عنوان کارمند نمونه را در سامانه مذکور در قسمت مدیریت کارتابل امور منابع انسانی- ارتقا رتبه کارمندان- پرونده ارتقا رتبه بارگذاری نمایند.

در قسمت عنوان دوره‌های آموزشی، تمامی دوره‌ها به صورت اتوماتیک از سامانه آموزش‌های ضمن خدمت نمایش داده می‌شود.

سنوات خدمتی همکاران بر اساس حکم کارگزینی محاسبه می‌گردد و همکارانی که دارای سنوات شرکتی، روزمزدی داخل دانشگاه می‌باشند، می‌بایست طبق بخشنامه شماره ۱۵۵/۳۷۶۰۳۷ مورخ ۱۶/‏۱۲/‏۱۴۰۲ اقدام نمایند.

کلیه مستندات می‌بایست از بدو استخدام در سامانه بارگذاری و سپس نسبت به ارسال درخواست ارتقا رتبه اقدام گردد.

درخواست همکاران پس از ثبت و ذخیره در سامانه، به دبیر کمیته فرعی ۱ مطابق بخشنامه ‏شماره ۳۷۹۲۳۸/‏۱۵۵ مورخ ۲۰/‏۱۲/‏۱۴۰۲ جهت انجام مراحل بعدی ارسال خواهد شد.

ضمناً مطالعه راهنمای ثبت درخواست ارتقا رتبه کارمندان تاکید می‌گردد.‌‌‌‌‌‌‌

جهت هر گونه سوال در خصوص بارگذاری و فرآیند انجام کار فقط به امور اداری واحد مربوطه مراجعه نمایند.

توجه:

1- پرسنلی که ارتقاء رتبه خود را دریافت نموده اند برای ارتقاء بعدی خود لازم است اطلاعات خود را در سامانه بارگزاری نمایند.

2- پرسنلی که مدارکشان بصورت فیزیکی بررسی و ارتقاء یافته اند تا زمان ارتقاء بعدی، نیازی به ارسال  به امور اداری ندارند و لذا خواهشمند است با توجه به حجم بالای کار های وارد شده به سامانه جامع اداری و مالی، از ارسال مجدد مدارک خود به این امور خودداری نمایند.

کلیدواژه‌ها: ارتقا رتبه درخواست ارتقا رتبه سامانه جامع اداری


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.